“Toimiston Pikku Etäapuri, Yrittäjän oikea käsi vai kattava #Toimistonenkelit -paketti. Mikä olisi oikea valinta juuri minulle?”
Hyvä kysymys! Tässä tekstinpätkässä selvennämme, että minkälaisia tehtäviä me oikein teemme ja minkälaisia palvelupaketteja meillä on tarjota juuri Sinulle. Lue siis etiäpäin!
Me Virtuaaliassarit teemme kaikkia toimistotehtäviä aina kuittikirjanpidosta laskutukseen ja henkilöstöhallinnon hommista hankintoihin ja kilpailutuksiin asti. Jokaisen sopimuksen tuntimäärä mietitään aina asiakkaan tarpeen ja toiveen mukaan – me emme piilota kuluja ja maksat vain sovituista tunneista. Vaikka sopimukseen olisi kirjattu vain muutama päivä kuukaudessa, olemme kuitenkin tavoitettavissa aina arkisin 9-17 välillä. Laita siis rimpautellen, jos jokin askarruttaa mieltäsi!
Palvelupaketteja meiltä löytyy kolmea erilaista joiden väliltä valita. Onko sinulla tarvetta näppärille apukäsille muutamaksi tunniksi viikossa? Tässä tapauksessa Toimiston Pikku Etäapuri on sinulle mitä mainioin vaihtoehto! Tämä 490 euron hintainen palvelu sisältää 2,5 tuntia hommia viikossa, eli yhteensä 10 tuntia per kuukausi. Pikku Etäapuri sopii varsinkin yksittäisten tehtävien hoitoon silloin, kun oma aika ei riitä. Työmäärästä riippuen 10 tunnissa saa valmiiksi 2-3 asiakokonaisuutta.
Onko toimistollasi tarvetta sihteerille, mutta osa-aikaiselle sellaiselle ei riitä hommia? Kutsu apuun Yrittäjän Oikea Käsi! Tällä suosituimmalla paketillamme saat ammattilaisen avuksesi niihin tehtäviin, joihin eniten jeesiä tarvitset – toimiston rutiinihommia runnotaan kuntoon 5 tuntia viikossa, eli yhteensä 20 tuntia kuukaudessa hintaan 980 €.
Jos työt eivät tekemällä lopu, on aika napata kiinni legendaariseen #Toimistonenkelit-pakettipalveluun. Tämä kokonaisvailtainen toimiston apupaketti ottaa yrityksesi hallinnolliset asiat hellään huomaansa 10 tunniksi viikossa, eli yhteensä 40 tunniksi kuukaudessa. Tämän all-inclusive -paketin hinta on 1960 €/kk.
Raudankovat ammattilaisemme auttavat sinua toimiston kaikissa rutiinihommissa – meitä ei pelota huojuvat paperipinot, pölyiset arkistot taikka kiireelliset kokousjärjestelyt! Tässä osa tehtävistä, jotka hoituvat Virtuaaliassareilta käden käänteessä:
- ostolaskujen tiliöinti ja käsittely sekä kulujen vienti projekteille
- koko myyntireskontran hoito laskuaineiston keräämisestä laskutukseen ja perintään asti
- henkilöstöhallinnon tehtävät ja tietojen välitys palkanlaskijalle (tuntilistat, lounastilaukset yms)
- kulu- ja matkalaskujen käsittely
- toimiston pienhankinnat tulostuspaperista kahvimaitoon ja toimiston tykötarpeisiin
- asiakaspalvelun hoito sekä laskukyselyihin vastaaminen (niin somessa kuin meilitse)
- tiedonhankinta ja kilpailutus
- asiakirjojen puhtaaksikirjoitus ja materiaalien valmistelu
- erilaisten mallipohjien ja asiakirjojen hallinta
- raporttien valmistelu ja rekisterien ylläpito
- arkistointi, postin käsittely
- läjäpäin muita toimiston tehtäviä
Me dokumentoimme ja kuvaamme puolestasi prosessit sekä yksittäiset työtehtävät samalla, kun suoritamme niitä. Halutessasi saat laskun mukana yksityiskohtaisen raportin käytetyistä työtunneista per tehtävä – näin saat tärkeää tietoa siitä, miten paljon aikaa kuluu tietyn tehtävän hoitoon. Jos tiemme joskus eroavat, niin ei ole pelkoa että tehtävät putoavat käsistä tai jäävät tekemättä, ja sinun on helppo siirtää hommat henkilöltä toiselle kun kaikki tieto on näppärästi nipussa ja tallessa.
Pidämme myös kirjaa toiveistasi ja mahdollisista ruoka-aineallergioistasi sekä esimerkiksi kokoustarjoiluista, mieluisista neuvottelutiloista, hotelleista ja huonetoiveista. Näin sinun ei tarvitse muistaa mainita niitä meille joka varauksen yhteydessä – meillä on jo kaikki tarvittava tieto takataskussa!