H24 Palvelut Oy myyntireskontran hoito
Yritysoston myötä työmäärä kaksinkertaistui eivätkä omat resurssimme enää riittäneet toimistorutiinien hoitamiseen. Virtuaaliassari tarjosi tilanteeseemme helpon, ketterän ja dynaamisen ratkaisun. Perehdytyksen jälkeen saimme oman nimetyn yhteyshenkilön, Marikan, joka omaksui nopeasti talomme toimintatavat, ja sulautui osaksi työyhteisöämme.
Hinauspalveluyrityksen myyntireskontra
Hinauspalvelua yhteensä viidellä eri paikkakunnalla tarjoavan H24 Palvelut Oy toimitusjohtaja Heikki oli ylityöllistynyt yhtiön laskutuksen hoitamisen ja laskujen uudelleenlähettämisen vuoksi. Hinauspalvelun laskut tulee usein hyvittää alkuperäiselle laskunsaajalle ja kääntää eteenpäin vakuutukseen tai tilaajalle. Laskuihin ja tilauksiin liittyy myös paljon selvitystyötä ja asiakaspalvelua sekä meilitse että puhelimitse. Yrittäjä oli uupunut laskujen työllistävän taakan alle.
Virtuaaliassistentti Marika perehdytettiin tehtäviin 1,5 tunnin mittaisen videopalaverin aikana, jossa käytiin yhdessä Heikin kanssa läpi käytössä olevat järjestelmät, asiakaspalvelun hoito, laskujen muokkaaminen ja edelleenlähetys sekä muut tehtävien suorittamisen kannalta tärkeät asiat. Ulkoistus aloitettiin samana päivänä ja virtuaaliassari Marika pääsi muokkaamaan laskuja itsenäisesti.
Työ on ollut sopivan haastavaa ja erittäin mielenkiintoista ja virtuaaliassarimme ottivat jälleen uuden järjestelmän haltuunsa. Ulkoistuksesta tehtiin 30 kuukausittaisen tunnin pakettisopimus, jossa asiakas saa aina kiinteän ja samansuuruisen laskun ja tunteja tarkkaillaan viikottain. Kolmen edeltävän kuukauden tunnit tarkistetaan kvartaaleittan ja mahdolliset ylittyneet tunnit laskutetaan ulos.
Heikki Rantalaiho, toimitusjohaja
H24 Palvelut Oy